NOĆNE MUDROLIJE (HEKLAMO DOK ČEKAMO)

-Ne javlja se, ne odgovara na sms. Da je nisu zaboraili na relaciji Prag-Dezden-Beč?

-E, a meni se moja javila tek treći dan, kad sam joj preko dečka poručila da je pozdravljaju očuh i maćeha. Otad se javlja. A da se nije udala?

-Misliš Nemac ili Čeh. Mađar nije.

-Bolje onaj iz Česke, kažem, može da je češka.

Onda se predomišljam.

-Švaba ima više para, može da plati onom iz Češke da ih češka oboje. Ipak, preferiram Srbina. Dva puta ih proterao i opet će, zlu ne trebalo.

***

Peti sat već kako ih drže na granici. Jó reggelt!

Bojim se samo, kako su ludi, da ne izađu iz autobusa i krenu da se kešaju po onoj Orbanovoj žici. Brine me ta žica, na kojoj je udaljenosti postavljena. Trebalo je da odem, da proverim. I ja sam neka majka!

Majka?  Zlotvor.

Obaveštava me da će se malo zadržati napolju, kad stignu.

3282

Oklen mi 150 dinara za plačanje? Pih, kud odrastoh!

Sa`će,  samo što nisu. Samo još onih dvadesetak  autobusa ispred da prođe.

Vehicles are seen stuck in a traffic jam near a toll station as people return home at the end of a week-long national day holiday, in Beijing

 

-A VI ovamo čekate VAS tamo da stignete otud ovde (odavno se niste videli), pa da se vidite sa sobom. Red je da se malo ispričate. (Zlotvor jedan).

-Ići ćemo u Pončo da doručkujemo.

-Sa koferima skupa? Il` treba robovi na pristojnoj udaljenosti da preuzmu iste?(Zlotvor dva).

Zlotvor jedan i dva:

-A da, da overe  jedan selfie u toaletu, na popišanoj teritoriji.

-Rodna gruda.

-Uželeli se.

-Mame i tate…

 

***

Ušli!!!

***

-Nego, još joj sve knjige nisam kupila…

-Moooolim, ni Hemiju, majku svih nauka?!

-Hemiju jesam, ne gledaj me tako… A ovo drugo, hmm, sve mislim, gramatiku zna 😊 (a i čitanku ima, dosta je, sad još i da se razbacujemo po predmetu), fiziku ne voli 😝, istorija ionako falsifikovana 😡, geografijy ући путујући 😉, jedino mi za привет!

Привет тебе, привет! 😇  Odoh ja na osmatračnicu… I mi žicu za `ticu imamo.

Screenshot-from-2017-07-17-17-41-22

 

Ilustracije navatane na internetu.

 

2 мишљења на „NOĆNE MUDROLIJE (HEKLAMO DOK ČEKAMO)

Постави коментар