Zoloft

-Узимате ли терапију?

-Не. Престала сам.

-Престали? Зашто?

-Зато што ми је било добро. Исувише добро. Не види. Не чује. Не осећа. Без покрића. Знате, доћи ће извршитељи.

***

-Умрла ти је мајка.

Насмејао се.

-Теби говорим, умрла ти је мајка.

-Дооообро, па шта? Купићу себи другу мајку, одмахнуо је десном руком, а левом у џепу наставио да претура по шушкама.

Шушке су шушкале.

Шушке су шушкале.

***

Доле испред зграде, на тротоару, тик уз степенице које воде унутра, зауставио се неки чудан ауто. Ауто од оних што се отварају позади, од  оних што возе само у једном правцу. Тресак задњих врата повукао ме на терасу…

Волела бих да је то био само ветар.

Као да ми је махнула из тмине. Лепо путуј, лепа моја комшинице.

 

zoloft (1)

 

 

 

 

фотографије преузете са интерета

17 thoughts on “Zoloft

    1. Драга Нено, золофт је у мојој глави само генерички назив за сву ову тугу око нас, а сам пост моја побуна против узрока који доводе до једне чудне отупљености.
      Хвала Вам на искреном коментару.

      Liked by 1 person

Оставите одговор

