O TOME TI PRIČAM, TREĆI DEO

Upravo sam se konektovala na peglu. Ako neko želi da pridoda, neka ostavi 200 kinti u inbox. Kusur vraćam sutra.

10450823_10203613109599880_1232406290763639563_n

Peglam i razmišljam (uvek ja razmišljam, i uvek radim nešto…legnem u pet, pišem neki ekspoze, pa ustanem u šest, i opet radim, radim, zato nam tako dobro ide).

 

Razmišljam, kako smo mi jedna mala, složna porodica, ćelija društva hoću reći. Kad se pegla, svi peglaju.

Ja veš (na prvom sam mestu zbog uticaja pare, para na paru ide).

Tinejdžer girl kosu.

Moj čovek krevet.

peglanje-kose

 

Mala, složna porodica, ćelija društva.

O tome ti pričam, treći deo. 

Kakva ćelija, takvo društvo.

 

I nije to sve. Puno ja mislim dok razmišljam tako. Pa, i neozbiljno bi bilo da mislim malo, dok me para udara u glavu.  Da samo pričam kako mislim o svemu (svojstveno je to nama, ženama).

Ostavim peglu na tren, pa trknem malo do društvenih mreža. I to stignem! Propratim bogami sve.

Eto, zakuvalo se ima već, oko tog rušenja u  maloj Savi, te ko je, te što je, neću da ti kažem, e baš neću!

 

Mislim, a možda su i htele da budu srušene, možda su sanjale o tome (kako to nikome nije palo na pamet), te kuće, kućice, objekti…to nešto. Te, ti, to…To ja zbog rodne ravnopravnosi, a nekad se znalo ko je u najsmelijim fantazijama sanjao snažne muške ruke kako ih obaraju, znojava, mišićava tela (bez bagera),  maskirana lica u noći pored reke, i bljesak zelenih očiju… Dobro, ovo sa očima zaboravite, treba posle i da me ljubazno privode identifikacije radi nekih očiju, fantaziju da mi kvare.

fantom u operi1

Da, možda su sanja-le, -li, -lo, o tome kako ih obaraju. Biće da je to. Želje se ispunjavaju neke, nečije, obećanja teško.

 

O tome ti pričam, treći deo.

 

Dosta je bilo sa peglanjem. Sad ćemo lepo da se igramo. Organizujemo miting i kontramiting (ko je primio pare neka vrće!). Moj čovek i ja ćemo da okrenemo leđa jedno drugom pa da spavamo (mirno i bez šetnje), a dete, dete se opeglalo pa izašlo, domaće je, nećemo da glumi strane posmatrače…Doduše, ključ od kuće ima, baš kao i ovi strani, strani, strani…

 

Laku noć!

10 thoughts on “O TOME TI PRIČAM, TREĆI DEO

    1. Јагоде са чоколадом, баклава сас пистаћи, ушећерени црвени петлићи, луша са вашара, сладолед са ванилом, добош торта, Васина торта, шпански ветар, Москва шнитеееее…..ево ти! 🙂

      Liked by 1 person

  1. Ako Nena neće nabaci vasinu južnije. Što se tiče gorkog dela, ostaćemo „trag u beskraju“ Oliverov. Mada kad bolje razmislim, ne bih da nas pamte kao najgluplji, najpasivniji, najodseljeniji narod ovog vremena, ove zemlje. Čak ni kao trag u beskraju. Nek nas preskoče u istorijskim zapisima.

    Liked by 1 person

    1. Što se tiče ovog nabacivanja, citiram: Želje se ispunjavaju neke, nečije, obećanja teško.
      Sve u skladu sa tekstom. To bre ja Negu varkam da mi se ne sekira. Obećavam joj šarenu lažu.
      a što se tiče istorijskih zapisa, pa preskočiše oni i čitave vekove, a neće li nas male što se koprcamo i ismevamo (I vidim
      Sve dublje i dublje padamo

      To više ropćemo
      No što pevamo)
      Au, al sam krenula sa samocitiranjem!

      Liked by 1 person

Оставите одговор

