Opet Limundo.

Stigne mi poruka, hoće žena jaknu ,  pita može li popust. Mene, popustljivu pita. Krenem da joj odgovorim, al’ najpre, da vidim ko je, šta je, šta obicno kupuje i koliko, čisto da znam koliko da se sažalim ja, Skitara, kad ono šifra nevolimdakupujem! E pa, sestro, napišem, ni ja nevolimdaprodajem ali sta je tu je, i sažalim se dva`es posto. Dosta.

 

Kad,  vidim ’aljinče!

Paprika do paprike! Sve babure, jedre, zdrave, ima ih deset kila, a ’aljinče malo. Žute i crvene.

Da crknem, il’ da bude moje. Aljinče.

Srećom, žena se ne odaziva na nevolimdakupujemnevolimdaprodajem, poznanica stara, popustljiva, nađemo se mi, namirišemo…

 

Prošle godine beše isto ’aljinče (’de ih samo nađe?). Aljinče za pecaroše. Sve brkati somovi po njemu u ljubičastoj vodi, u mulju, u ševaru…

aljince3

Ukradoše mi ga mangupi jednog vetrovitog dana, nikako da prežalim. Pisala posle na društvenim mrežama, plakala, slike kačila, sve, ako vidite negde u gradu slobodno skidajte, ukradeno !!!!!!

A sad paprike. Zapištim odmah, moje il’ ničije.

Volim paprike.

Žive, pečene, prepečene, nedopečene, prazne, punjene, ljute, neljute, preljute, barene,   šarene , belolučane…

aljince

Još je kod prodavca. Uredno plaćena i uredno skinuta sa Limunda. Na sigurnom je, a i razmišljam nešto (upsssss), kakve sam sreće, i nju bi mi skinuli… Gladan narod, ima onih što nemaju svekrvu da im ostavi zimnicu.

Hmm,  som je bio odavno. Paprika čeka… čeka  meso. Mleveno.

Pirinač imamo.

Prosečan srpski ručak. Nekom paprike, nekom meso, a meni ’aljinče (da malo jedem a lepo se nosim!)

8 thoughts on “ALJINČE

      1. ako. E sad sam došla sa faksa. Mika Pantić pričao o srpskim romanima u konkurenciji za NIN (to radi godinama unazad na zimskom seminaru za profe) i kaže kako je bilo nekoliko romana koje ni pisci nisu sami procitali u konkurenciji…kaže do pola romana jedno ime gl. junaka od pola drugo…tako ćeš ti biti od druge polovine života pojedena.do pola jedno, posle drugo (nema baš veze, al mi bilo simpatično)

        Liked by 2 people

Оставите одговор

